Okazjonałki Anat

Moderatorzy: sasilla, zebrzyca, Doti80

Okazjonałki Anat

Postprzez Anat » Pon Kwi 06, 2009 6:53 pm

Troszkę niepewnie i z obawą, ale i nadzieją na profesjonalną ocenę, zakładam swój temat i liczę na to, ze pomoże on mi w przełamywaniu bariery przed chwaleniem się pracami (jakby też było czym...).
Jestem początkującą dziewiarką (na miano Craftlady dopiero mam zamiar zasłużyć), trochę szydełkuję, bawię się koralikami, szyję, wyszywam - wszystkiego po trochu, wciąż szukam swojej pasji. Ale entuzjazmu mi nie brak, więc pewnie niejedną technikę jeszcze wypróbuję.

Obawa bierze się stąd, że ośmielam się prezentować tu mój pierwszy sweter, w nietypowym dla mnie kolorze, ale tak mnie silnie natchnęło, że nie miałam chęci czekać na wyprawę do pasmanterii. Wełna, z maminych zapasów. Wzór z pewnego czasopisma. Całość lekko krzywa, ale wciąż jeszcze jestem z niej dumna. Powinnam już przestać?

Image
Awatar użytkownika
Anat
Goszcząca lady ;)
Goszcząca lady ;)

Dołączenie: Pon Mar 30, 2009 2:46 pm
Miejscowość: Toruń

Reklama
Uzależniona Craftlady ;)
Uzależniona Craftlady ;)

Okazjonałki Anat

Postprzez klaudynka » Pon Kwi 06, 2009 6:56 pm

ale mi się podoba...! :o
piękny sweter!
a jeszcze piękniejsza dziewczyna na zdjęciu! to Ty?
ach... śliczna...! :oops:
Awatar użytkownika
klaudynka
Craftlady Profesor ;)
Craftlady Profesor ;)

Dołączenie: Czw Gru 04, 2008 7:40 pm
Miejscowość: Ostróda / Olsztyn

Okazjonałki Anat

Postprzez Aylin » Pon Kwi 06, 2009 7:47 pm

Piękny sweter i nie łatwy dla początkującej dziewiarki. Więc chyba nas tu trochę podpuszczasz... ;)
Awatar użytkownika
Aylin
Craftlady Profesor ;)
Craftlady Profesor ;)

Dołączenie: Czw Mar 27, 2008 8:02 pm
Medale: 1
 (1)

Re: Okazjonałki Anat

Postprzez nitka » Pon Kwi 06, 2009 8:23 pm

Jest bardzo trafiony jeżeli chodzi o pasowanie modelu do figury, a to nie każdy potrafi właściwie ocenić biorąc się za pracę a poza tym wykonanie - bardzo dobre, taka początkująca to ty nie jesteś:))