|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
| Autor |
Wiadomość |
|
Chanderella
|
Temat postu: Ramka dla przyjaciółki Wysłany: Sob Mar 06, 2010 10:59 pm |
|
 |
| Początkująca Craftlady ;) |
 |
 |
Dołączenie: Sob Sty 30, 2010 9:00 pm Posty: 76 Miejscowość: Łęczna/Lublin
|
Jeżeli adminki uznają, ż tego tematu nie powinno to być, to prosze usunąć  Drogie Craftki ! Potrzebuję waszej pomocy  , Chciałabym zrobić koleżance ramkę na urodziny, ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać, jakie są potrzebne mi materiały i jak to wszystko zlepić w jedną całość. NIe wiem czy to ma być decu, bo wsumie nie znam się na tej technice, ale prace mi sie podobają  . Myślałam o ramce drewnianej, albo tekturowej. Nie mam specjalistycznych sprzętów ani materiałów, więc będe musiała wszystko kupić, ale też tak w rozsądnych cenach ... Dziewczyny pomożecie?
_________________ Chanderella raczkuje ... www.chanderella.blogspot.com
|
|
| Góra |
|
 |
|
random_forest
|
Temat postu: Re: Ramka dla przyjaciółki Wysłany: Nie Mar 07, 2010 12:43 am |
|
 |
 |
 |
Dołączenie: Sob Sty 23, 2010 1:32 am Posty: 191
|
Mam jeden pomysł - robiłam kiedyś ramkę dla Ukochanego. Może Ci się spodoba, albo to jakoś zmodyfikujesz.  Potrzebne: antyrama w pożądanym rozmiarze, mocny klej, masa plastyczna (np. Fimo), farby. Wykonanie: z rozwałkowanego Fimo wycinasz cienkie kosteczki ok. 5x5 mm (taką mozaikę). Wypiekasz kosteczki. Przyklejasz je na antyramie, tak, żeby stworzyły obramowanie dla zdjęcia. Malujesz kostki na różne kolory (chyba, że użyłaś kolorowej masy plastycznej), tak, żeby stworzyły odpowiedni wzór. Można by też na pewno wykleić brzegi antyramy innymi drobnymi elementami z masy plastycznej.
|
 |
|
Julkins
|
Temat postu: Re: Ramka dla przyjaciółki Wysłany: Nie Mar 07, 2010 1:24 am |
|
 |
 |
 |
Dołączenie: Pon Lis 30, 2009 7:48 pm Posty: 68 Miejscowość: Nowe Zduny / Łowicz
|