Wiek: 29 Dołączyła: 08 Mar 2007 Posty: 341 Skąd: Warszawa/Poznań
Ordery: Brak
Wysłany: 16 Marzec 2007, 14:18
Ale jestem niewychowana...piszę posty a się nie witam Mieszkam w Poznaniu chociaż wolałabym gdzies w lesie :-/ Dłubie w koralikach a ostatnio w filcu Pozdrawiam wszystkie twórcze maniaczki
Pomogła: 6 razy Wiek: 32 Dołączyła: 23 Paź 2006 Posty: 1258 Skąd: z Poznania
Wysłany: 22 Marzec 2007, 10:33
Witam serdecznie wszystkie uzdolnione i twórcze Panie
Jestem z Poznania (Jeżyce:) Uwielbiam czytać, zajmować sie ogrodem, mam stado zwierzaków (psa, kota, 2 świnki i królika). Z wykształcenia jestem biologiem i nauczycielem, ale w tej chwili pracuję w dużej firmie internetowej.
Jeśli chodzi o robótki, to interesuję mnie decoupage, haftowanie krzyżykami, patchwork i aplikacje, scrapbooking (głównie kartki) i robienie biżuterii (na razie kolczyki). Poza tym trochę rysuję i uwielbiam robić zdjęcia, a ostatnio zainteresowało mnie filcowanie.
Wysłany: 26 Marzec 2007, 22:13
A ja chciałam się przywitac z racji, iż jest to mój pierwszy post ale myślę, że nie ostatni
O sztuce filcowania dowiedzialam się w tą sobotę na progesteronie w Katowicach:-) oglądając prace byłam zachwycona :-) Obecnie czekam na zamówienie i będę się wtajemniczać czytając forum - już znalazłam ciekawe porady!!!
A co do warsztataów z filcowania w Katowicach podobno mają być teraz 31.03.07 szkoda, że akurat będe w Krakowie.. więc jakoby ktoś chciał..:)
No i troszkę bawię się decup. :-)
pozdrawiam :-)
Ania (yuka)
_________________ "Życie kocha tych, którzy kochają życie."
Maya Angelou
Wiek: 26 Dołączyła: 29 Mar 2007 Posty: 16 Skąd: Chorzów/Żelisławice
Wysłany: 29 Marzec 2007, 07:38
cześć :lool:
nie wiem czy w dobrym temacie piszę - ale chyba tak bo chcę się z Wami wszystkimi przywitać
mam na imię Asią, jestem z Chorzowa ale ze względu na pracę to w tygodniu mieszkam niedaleko Częstochowy