Pomogła: 4 razy Wiek: 33 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 696 Skąd: Jelenia Góra
Ordery: Brak
Wysłany: 21 Październik 2007, 20:10
Dziewczynki - bardzo Wam dziękuję... Oj, trzeba było je dać na konkurs
Paputki powędrowały dziś do właścicielki - okazały się na razie ZA DUŻE Powiem szczerze, że mama Ani zapłakała ze wzruszenia, gdy je rozpakowała, co była bardzo miłe...
Izuss - zrobię, choćby jutro i to z wielką przyjemnością! Czekam tylko na sygnał, że już czas!
Rozellko - filc robiłam w zasadzie na sucho, tylko na koniec trochę wygładziłam go na mokro. Mam ten uchwyt na 9 igieł, więc poszło dość szybko. Ale filcowałam na sucho głównie dlatego, że nie mam doświadczenia w mokrym.
Joaniu - załaduj wykrój stąd:http://www.heatherbaileydesign.com/Booties.html
Tam są wykroje na dwa rozmiary (na 0-3 m. i 3-6 m.). Ja akurat robiłam filc sama, ale można je uszyć także z innych materiałów.
_________________ "...in the end it is beauty that is going to save the world, now...
olasmith, śliczne wszystko, co robisz jest takie dopieszczone i... radosne zawsze kiedy oglądam twoje prace,to się do siebie uśmiecham.
zastanawiam się tylko jak połączyłaś górę z podeszwą, coby były wygodne.
izuss, skoro rozella także się zadeklarowała,to tych córeczek więcej być powinno
Pomogła: 4 razy Wiek: 33 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 696 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 22 Październik 2007, 21:57
Bergamotko - ale miło...
Co do połączenia - to zgodnie z "przepisem" są po prostu zszyte, ja zszyłam ściegiem za igłą. Filc mi wyszedł mięciutki i dość elastyczny nawet, a margines przy szwie nie wyszedł gruby, jestem pewna, że dzidziusia ten szew nie uwiera.
Miałam inny dylemat - dotyczący tego perłowego guziczka (czy się dzidzia nie zadławi), ale zanim Ania zacznie w ogóle myśleć o sięganiu do stópek, dawno z tych paputków wyrośnie. Poza tym przyszyłam go pancernie. A większy rozmiar obiecałam zrobić bezpieczniejszy
Gagusiu - małe stopy rozumiem, ale 9cm ?!