|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
| Autor |
Wiadomość |
|
Lunaris
|
Temat postu: Witamy!!! (się) Wysłany: Pią Lut 05, 2010 6:26 pm |
|
 |
| Nie pisząca lady ;) |
 |
Dołączenie: Pią Lut 05, 2010 6:14 pm Posty: 1
|
|
Tarija i Lunaris to ta sama osoba. Dawno się tu nie odzywałam i zapomniałam dane konta. Zaczęłam robić biżuterię z koralików i dlatego postanowiłam częściej tu zaglądać. Witam wszystkich ponownie.
|
|
| Góra |
|
 |
|
noire
|
Temat postu: Witamy!!! (się) Wysłany: Sob Lut 06, 2010 7:15 pm |
|
 |
| Kandydatka na Craftlady ;) |
 |
Dołączenie: Sob Lut 06, 2010 6:58 pm Posty: 27
|
Witam wszystkie Panie!  Jestem początkującą, muszę powiedzieć to na początku. W moim domu kobiety od zawsze wyszywały, dziergały, robiły na szydełku, haftowały... Moja babcia robi prawdziwe cuda.  Ja jestem szczerze zafascynowana szyciem. Zaopatrzyłam się w kilka książek, maszynę i próbuję swoich sił, póki co dopiero uczę się podstaw, więc nie ma czym się chwalić, ale uwielbiam to co robię.  Mam nadzieję, że kiedyś będę na takim poziomie jak Wy.  Oprócz tego kiedyś wyszywałam krzyżykiem, niestety nie kręci mnie to kompletnie, ale potrafię to robić całkiem sprawnie i dobrze. Trochę szydełka i drutów też potrafię... No i ostatnio próbuję swoich sił w tworzeniu biżuterii z kamieni. Pozdrawiam Panie, mam nadzieję, że mimo mojego poziomu nie zostanę wyrzucona stąd, bo mam zamiar się udzielać.  I uczyć!
|
|
| Góra |
|
 |
|
rozella
|
Temat postu: Re: Witamy!!! (się) Wysłany: Nie Lut 07, 2010 6:33 am |
|
Dołączenie: Pią Sty 05, 2007 5:29 pm Posty: 4689 Miejscowość: Poznań
|
Witaj noire i zapoznawaj się z tematami, ktore CIe interesują. Co do wyrzucania, to poczytaj regulamin forum, tam jest napisane, za co można otrzymać bana 
_________________ " Wyobraznia jest ważniejsza od wiedzy...." Owidiusz
|
|
| Góra |
|
 |
|
oppamama
|
Temat postu: Witamy!!! (się) Wysłany: Pon Lut 08, 2010 8:18 am |
|
Dołączenie: Pon Lut 08, 2010 8:16 am Posty: 2
|