Witamy!!! (się)

Poznajmy się, spotkajmy się!!!

Moderatorzy: sasilla, Gagu, elenuke, zebrzyca, rozella

Re: Witamy!!! (się)

Postprzez Maria G » Pią Lut 12, 2010 4:19 pm

Witam wszystkich ponownie-po dłuższej nieobecności na forum i cieszę się że nie zostałam wykreślona z forum,pozdrawiam
pozdrowienia z kaszubskich lasów
http://jola-jola.blogspot.com/
zapraszam do mojego sklepiku http://maria.otwarte24.pl/
Awatar użytkownika
Maria G
Nie pisząca lady ;)
Nie pisząca lady ;)

Dołączenie: Czw Kwi 16, 2009 4:07 pm
Miejscowość: Bytów-pomorskie

Reklama
Uzależniona Craftlady ;)
Uzależniona Craftlady ;)

Witamy!!! (się)

Postprzez dutar » Sob Lut 13, 2010 10:11 am

to i ja się przywitam :)

jestem zupełnie zielona ale spodobała mi się ręczna robota jeśli chodzi o zabawy z biżuterią, ze szczególnym uwzględnieniem kółeczek i postanowiłam na tym nie spoczywać.
na forum szukam inspiracji i mam nadzieję zagościć tu na stałe
dutar
Nie pisząca lady ;)
Nie pisząca lady ;)

Dołączenie: Pią Lut 12, 2010 10:15 pm

Witamy!!! (się)

Postprzez Amvaradel » Nie Lut 14, 2010 3:55 pm

Witam!
Niedawno dzięki koleżance odkryłam to forum. Lubię robić biżuterię, głównie ze szkła witrażowego, choć nie tylko - koraliki, kamienie, druciki i inne takie też się przydają. Trochę też maluję, a co jakiś czas kusi mnie do innych technik :)
Pozdrawiam Wszystkie Użytkowniczki Forum :)
Amvaradel

Dołączenie: Nie Lut 14, 2010 3:36 pm

Witamy!!! (się)

Postprzez TuKara » Nie Lut 14, 2010 10:22 pm

witam cieplutko!
Awatar użytkownika
TuKara
Prawdziwa Craftlady ;)
Prawdziwa Craftlady ;)

Dołączenie: Czw Paź 02, 2008 11:13 pm
Miejscowość: Tunezja
Medale: 2
 (1)  (1)

Witamy!!! (się)

Postprzez ulijanka » Pon Lut 15, 2010 10:05 am

Dzień dobry wszystkim :)
Zaczynam przygodę z forum i mam nadzieję na niezapomniane przeżycia kraftowe :)
W nas jest to, czego szukamy, Nie trzeba za tym gonić.
ulijanka
Nie pisząca lady ;)
Nie pisząca lady ;)

Dołączenie: Czw Lut 11, 2010 1:01 pm
Miejscowość: Łódź