Witamy!!! (się)

Poznajmy się, spotkajmy się!!!

Moderatorzy: sasilla, elenuke, zebrzyca, Gagu, rozella

Re: Witamy!!! (się)

Postprzez zzadan » Śro Lut 08, 2012 6:55 pm

Przywitam się także i ja :)
Wszelkimi "art and crafts" bawię się już od małego - imałam się wszystkiego, przy niczym nie zostałam na dłużej, więc w każdej dziedzinie mam poziom początkujący - szydełko, druty (z drutami lepiej niż z czym innym, bo ta pasja była u mnie akurat żywa cały czas), haft krzyżykowy, biżuteria, french beaded flowers, tkanie, filcowanie, szycie.
Jestem studentką II roku wzornictwa na ASP i rudą wegetarianką :)
Pozdrawiam wszystkie craftladies :)
Awatar użytkownika
zzadan
Goszcząca lady ;)
Goszcząca lady ;)

Dołączenie: Nie Lis 27, 2011 3:51 pm
Miejscowość: Poznań/Włocławek/Warszawa

Reklama
Uzależniona Craftlady ;)
Uzależniona Craftlady ;)

Postprzez Haftyewy » Pon Lut 13, 2012 6:08 pm

Witam mam na imię Ewa , moja pasja to haft krzyżykowy . Lubię też wyczarować coś z filcu . Witam wszystkie pozytywnie zakręcone koleżanki :)
A tutaj czasem coś niecoś naskrobię , oczywiście na temat :D

Pozdrawiam Ewa
Haftyewy

Dołączenie: Pon Lut 13, 2012 5:59 pm
Miejscowość: Ruda Śląska

Postprzez anka123 » Śro Lut 15, 2012 10:03 am

Witam się serdecznie ze wszystkimi uczestnikami z tego forum.
Interesuję się wszelkiego rodzaju robótkami ręcznymi i dzięki temu forum chcę poszerzać swoją wiedzę i wymieniać się doświadczeniem. Pozdrawiam.
anka123

Dołączenie: Śro Lut 15, 2012 9:57 am

Postprzez yzoja » Czw Lut 16, 2012 12:43 pm

Hej,
jestem Angelika, mam 20 lat i dzieciaczka w trakcie tworzenia (jeszcze 4 miesiące!), ale jeszcze nie wiem jakiej płci.
Dopiero zaczynam z takimi rzeczami, bawiłam się trochę robieniem biżuterii, jakieś origami, teraz mam ochotę na scrapbooking - zobaczymy co z tego wyjdzie, na pierwszy ogień chcę obszyć duży czysty zeszyt i zrobić z niego miękki album na zdjęcia dziecka. Jak wyjdzie to się z pewnością pochwalę.