|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
| Autor |
Wiadomość |
|
tagi
|
Temat postu: lakier spękający Wysłany: Czw Lip 10, 2008 1:00 pm |
|
Dołączenie: Nie Cze 29, 2008 9:55 pm Posty: 11 Miejscowość: Siekierkowylas
|
Witam serdecznie! Jestem bardzo zielona w temacie decoupagu, a tak bardzo bym chciała robić i robić, najlepiej to co mam w głowie, a to ni jak ma się do tego co wychodzi  Idzie mi głównie o spękania. Kupiłam lakier do spękań jednoskładnikowy Craqulle Medium firmy Hobby Line. Spękania wychodzą ładne, ale... nazwałabym je "drewnianymi", są poziome. Wykorzystałam już wszystkie dekoracje w domu, do jakich ten lakier pasował. Potrzebuje teraz spękań "porcelanowych", ale nie mam wiedzy na temat tych lakierów i zupełnie gubie się na stronach z tymi artykułami. Czy ktoś może mi pomóc, polecić konkretny lakier i firmę? Dziękuję ślicznie.
|
|
| Góra |
|
 |
|
Gagu
|
Temat postu: Wysłany: Czw Lip 10, 2008 1:28 pm |
|
Dołączenie: Sob Paź 14, 2006 7:50 pm Posty: 3755 Miejscowość: Warszawa Medale: 1
|
|
Preparaty dwuskładnikowe
Stamperia - Medium - nie trzeba juz potem lakierować, pęknięcia są grube i duże
Kanwas i Delta - ładne pęknięcia pod warunkiem grubych warstw preparatu - lakierowanie cienko akrylem wodnym nie niszczy pracy
Heritage - możliwość zakupu preparatu do różnej wielkości "komórek' peknieć - lakier poliuretan na bazie rozpuszczalnika
Stamperia Sotile- piękne pęknięcia - lakier poliuretan rozpuszczalnikowy
A jak pomalujesz jednoskładnikowca gąbka - to pęknięcia nie będą takie równoległe, i będą nieco imitowały porcelanowe.
Ostatnio edytowany przez Gagu, Czw Lip 10, 2008 2:00 pm, edytowano w sumie 1 raz
|
|
| Góra |
|
 |
|
zebrzyca
|
Temat postu: Wysłany: Czw Lip 10, 2008 1:32 pm |
|
Dołączenie: Śro Mar 07, 2007 9:40 pm Posty: 2939 Miejscowość: Lublin Medale: 4
|